Lättläst
Välkommen till
Brottsoffermyndighetens
lättlästa sidor.
Här finns information
på lätt svenska
för dig som utsatts för brott.
Klicka på det du vill läsa om.
Välkommen till
Brottsoffermyndighetens
lättlästa sidor.
Här finns information
på lätt svenska
för dig som utsatts för brott.
Klicka på det du vill läsa om.
Brottsoffermyndigheten utvecklar ständigt sin webbplats för att bättre möta brottsoffers behov. Dina synpunkter är viktiga för oss. Vi hoppas därför att du vill svara på några frågor om webbplatsen.
Jag vill svara på enkäten